N-VA BEERSEL kiest nieuw bestuur

Op 6 maart 2016

Op de algemene ledenvergadering in de Zwaan in Dworp werd zondag het nieuwe bestuur van N-VA Beersel verkozen. Tom Feys is herverkozen als afdelingsvoorzitter bijgestaan door Hilde Dehollogne als ondervoorzitter.

Naast de 11 mandatarissen (gemeente- en OCMW-raadsleden) werden nog 6 bestuursleden verkozen: Alain Demartin, Yves Desmet, Bart Devillé, Veerle Hylebos en de nieuwkomers zijn Hugo Hofkens en Ingrid Verschueren.

Tom Feys uit Dworp en Hilde Dehollogne eveneens uit Dworp hebben beide een ruime beroepservaring opgedaan en hebben een passie voor politiek. Samen met het voltallige bestuur wacht hen een belangrijke uitdaging, gezien ze de ploeg wordt die de lokale afdeling moet voorbereiden op de belangrijke gemeenteraadsverkiezingen van 2018.

Tom Feys, voorzitter: “Beersel verdient beter, veel beter. Het is onze ambitie om ervoor te zorgen, dat we er staan met een hechte ploeg om de Beerselaars binnen 3 jaar het bestuur te geven dat ze verdienen. Een bestuur dat de problemen daadwerkelijk aanpakt, het Vlaamse karakter beschermt en opkomt voor alle Beerselaars en lokale ondernemers.”