N-VA deelt 1600 chocoladen hartjes uit

Op 14 februari 2012

Het is Valentijn en dat zullen in de Zennevallei geweten hebben. Op zaterdag 11 februari en dinsdag 14 februari delen de N-VA afdelingen van Beersel en Sint-Genesius-Rode pralines uit. Maar liefst 1600 pralines gaan de N-VA bestuursleden uitdelen tijdens hun valentijnsactie. Omdat we een hart hebben voor onze inwoners.

Valentijn
Zaterdag bezoekt de Beerselse afdeling de lokale rusthuizen, dinsdag- of Valentijnsochtend vat ze post aan de stations van Lot, Beersel en Huizingen. Iedereen krijgt van Federaal volksvertegenwoordiger Ben Weyts en zijn equipe een pamflet overhandigd met een chocoladen hartje.

"Valentijn is het feest van de geliefden, daarom willen we ook een positieve boodschap brengen", licht Weyts de actie toe. "Politici kunnen geen gebroken harten lijmen of vrijgezellen aan een lief helpen. Maar we kunnen wel samen aan een beter Beersel werken. Want wij vinden dat Beersel wel aan wat verandering toe is. Samen met iedereen die een hart heeft voor onze gemeente, willen we daar werk van maken. Jong en oud, vandaar ook ons bezoek aan de rusthuizen", aldus Weyts.

Een hart in vervoering

Met haar Valentijnsactie focust N-VA Rode dan weer op het vastlopen van het verkeer in de gemeente en de gevaarlijke situaties rond de scholen.
“Met zulke drukke verkeersas die door de gemeente loopt, beperkt een duurzame aanpak van het mobiliteitsprobleem zich niet tot de grenzen van onze gemeente. We willen dit in een groter geheel bekijken en samen met onze buurgemeenten naar oplossingen zoeken om doorgaand verkeer sneller te laten verlopen. Zo ontstaat er ruimte voor lokaal verkeer en kunnen mensen weer vlot het handelscentrum van Rode bereiken” zegt secretaris Ludo Debecker.

Beide afdelingen starten hun actie op zaterdag 11 februari om 9u aan rusthuis Zennehart en op 14 februari om 8u de stations van de gemeente Beersel. De pers is van harte welkom.