N-VA Beersel en Sint-Genesius-Rode organiseren Valentijnsactie

Op 12 februari 2012

Er werd verzameld aan rusthuis Zennehart te Alsemberg. De Beerselse afdeling bezocht de lokale rusthuizen Zennehart, Jasmina en De Ceder. In dit laatste, uitgebaat door het OCMW, mochten de pralines niet persoonlijk overhandigd worden aan de bewoners. Ze werden dan onder gesloten omslag gedeponeerd in de persoonlijke brievenbussen van de Ceder-ingezetenen.

De mensen van Sint-Genesius-Rode trokken naar het centrum van de gemeente en het kruispunt van de Zoniënwoudlaan en de Fonteinstraat waar zij de pralines uitdeelden. Hun actie stond in het teken van ‘Een hart in vervoering’ met aandacht voor het vastlopen van het verkeer in de gemeente en de ‘gevaarlijke situaties rond de scholen’.

Dinsdag- of Valentijnsochtend vat de Beerselse afdeling nog post aan de stations van Lot, Beersel en Huizingen. Hier krijgt iedereen dan van Federaal volksvertegenwoordiger Ben Weyts en zijn equipe een pamflet overhandigd met een chocoladen hartje.